Stallet



Vi hade morgonfodringen idag så kom till stallet vid 9 eftersom pappa åkt och morgonfodrat dom vid halv 8.

Roxelina
Red ut med Elina ochh Frans. Det gick väl bra, som vanligt. Vi travade lite grann men skritta mest av ridturen. Jag och Elina snackade lite om vad vi ska göra lite på bloggen framöver, det kommer hända massa roliga saker ;)



Brave Heart
Red ut med Elina och Solero. Vi skritta mest men trava en pytte bit också. Han var lite allmänt hyper idag, vilket är kul x). Sen när jag ridigt klart stod jag och typ gosa med honom i 20minuter, han är så sjukt söt!
Prövade även gör knoppar idag innan jag red, vilket blev väldigt vackert *host*. Lägger upp några bilder snart på det! :P



Massa bilder från stallet idag kommer strax!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att det kommer hända mycket i bloggen framöver :D



Det ser vi framemot ;)

2011-01-16 @ 16:33:16
Postat av: Leila

vf är braven blöt

2011-01-16 @ 19:35:22
URL: http://trollislella.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Gud vad fin eran blogg är! Det är jätekul att se att Roxi börjar komma igång!

2011-01-17 @ 16:12:57
URL: http://ponilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0