Ridpasset



Roxelina
Red ut som vanligt. Trava 6gånger i 2minuter. Hon skötte sig bra och var pigg som tusan! Mjuk i munnen var hon och hängde inte i bettet. När jag skritta passa jag på att göra lite skänkelvikningar, öppna och sluta.




Brave Heart
Jag red faktiskt ut med honom idag, då jag ska träna kl 10 på Nytorp för Ulrica imorgon. Jag skitta mest men trava lite grann på en sträcka. Sen skritta jag uppför allén på långa tyglar, där var han också ovanligt lugn. Duktig Bravis! :)


Jag måste erkänna att jag har sjukt söta hästar! ^^ ♥

Det blir mer bilder imorgon, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Anna

de är bilderna som är roliga ju :D

2011-01-14 @ 22:28:27
URL: http://annaeeeb.blogg.se/
Postat av: Anonym

så söta dom är !

2011-01-14 @ 23:26:37
Postat av: Anonym

Finns det någon br sida så man kan lära om hästens utbildningar, vilka skolor. Alltså vad som innefattar/innebär la:P1 tex :-)

2011-01-15 @ 06:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0