Sista lediga dagen


Idag var det min sista lediga dag. Skolan börjar imorgon. Så jag åkte till stallet vid 9 och red mina fina hästar! Jag började med Roxi, och hon var helt galen rent ut sakt. Ville bara trava hela tiden men jag kunde inte då marken var som en isbana idag igen. Men jag hittade en kort bit jag kunde trava på, vilket hon var extremt nöjd med!

Braven skritta jag ut med i 40minuter och han var riktigt lugn. Skritta även upp för allén idag och som jag berättade förut gick.. Han trippade lite då och då men han tycker att allt är så sjukt kul, vilket är väldigt roligt för mig också. :)

Riktigt nöjd med hästarna idag och båda fick ett 40-50minuters pass ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0