Massa frågor

emma om Älskade hästar <3:
snygga ridbyxor! ;o
var har du köpt dom? <3 :)

Jag köpte dom på en butik som heter Hästhoven på Ekerö. Men det finns ju lite överallt då det är Pikeur. :)

Anonym om Vinterbilder:
Hur lång är du?

Jag är 163cm men blir nog inte mycket längre. Har bara extremt långa ben. :/

frida/ruby  ([email protected]) om Hoppfilm:
Superduktiga ni är, ni är bara så fina sen måste jag fråga om det superfina ridtäcket du har var har ni broderat det, urgulligt att hennes namn står på, vill också brodera ett av mina täcken med min ponys namn, så min lilla fråga var någonstans har ni gjort det
Stort tack på förhand och älskar erna blogg läser den varje dag, och ni är både så duktiga och Braven har verkligen fått ett drömhem :)
Kram Frida <3

Tack så mycket! Det vämer verkligen! :)
Jag köpte det i Goben för nått år sedan. Men butiken hette iaf Sjöhagen wear. Här är hemsidan: http://www.sjohagen.com/ där kan du beställa det om vi vill. :)

elise om Hoppfilm:
vart redigerar du din film ? :)

I Windows live movie maker. Vilket jag tror dom flesta har på datan. :)

Anonym om IS:
red du barbacka eller med sadel? :)

Då red jag med sadel ;)

Anonym om Hoppfilm:
vad duktiga ni är! :)
vad är det högsta du har hoppat med roxan? :)
kram <3

Tack så mycket! ^^
Som högst har jag hoppat 115cm med roxan :)

Anonym om Hiss eller Diss?:
solklar hiss!! :D
vad har roxan och braven för täckesstorlek och schabrakstorlek?
Båda har storlek 125. Så man kan ha samma täcken till båda! :)

PR om jjaaa fråga:
Hej Viktoria :) Vad använder du för kamera, och vem är det som brukar fota dig när du rider? :) Eran blogg är bäst!

Jag använder en Nikon D60. Min pappa brukar oftast fota när jag rider. Annars kommer nån kompis till mig och fotar. Ibland även min mamma eller syster. ;)
Taack! :D


(super snygg min jag fick till där! ;D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0