Lördag



Cappi
Jag fick rida Joannas ponny idag. Vi red lite på ängen och han var rätt pigg. Det gick ju mycket bättre än vad det gick första gången jag red honom. Den här gången var han pigg och mer uppmärksam.




Brave Heart
Red i snöstormen på ängen. På vägen dit började han stegra och hoppa upp i luften som han brukar göra, så man är van nu. Shit vad det piska i ansiktet och ponnyn min var pigg som tusan! Men han var uppmärksam på mina hjälper och sprang inte bara. Fina ponnyn♥

Här är några bilder min pappa tog i snöstormen.. Så ni får nöja er med att det flyger snöflingor förbi nästan hela tiden.. ;)







Roxelina
Idag fick min lilla fjording vila. Istället stod jag och borsta och gosade med henne, vilket hon uppskatta!
Sötnosen♥


Kram Victoria♥

Kommentarer
Postat av: amelie

å är det du som har braven nu! :) ser ju jätte fint ut när ni rider!:D

2011-01-01 @ 21:52:21
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: Cicci

Mysigt för Roxi att bara ha en gosdag ju! :)

2011-01-02 @ 01:16:45
URL: http://ciixx.blogg.se/
Postat av: Joanna

Braven så jättefin ut på bilderna :D (Cappi också ;D) ♥

2011-01-02 @ 10:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0