tävlings outfit

Nu när jag legat på stranden så har jag haft tid att tänka igenom en massa, därav en tävlings outfit som jag skulle vilja ha på Solo, vad tror ni om det? Skulle han passa i blått? 

Har funderat nu ett tag på att köpa ett par soft up stigbyglar eftersom att det ska vara väldigt säkert och super sköna, så det lutar mot att jag gör det..  Något annan tips på färg eller ska jag vara tråkig och stilren till min lilla outfit här nere med hel bruna eller kanske svartbruna? :P

*Bruna soft up stigbyglar
*Brun fårskinnspadd
*blått swarovski pannband  ( dom har inte fått ut något en på deras hemsida, men det kommer väl snart, annars har dom i butiken!)
*blått anna scarpati schabrak med brun kant
*Dyon träns

Och sen så har jag ju mina Veredus garbon gel benskydd sen innan.

Kommer ju absolut inte ha råd med det här på en gång, men kan ju köpa nåt i taget sen när jag får pengar! :)


Nu får nu kommentera vad ni tycker! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0