Ridpasset i ridhuset

Min pappa skjutsa mig och Bravis till ridhuset. Han var väldigt fin idag, men inte lika fin som förra gången. Men är i alla fall extremt nöjd! Det mesta av passet gjorde vi galopparbete, så som förvänd galopp och skänkelvikningar. Lite öppna och sluta, och skänkelvikningar blev det i trav också. :D

Då jag har fått en ny videokamera idag, så var jag ju bara tvungen att filma lite också! Den var sjukt bra kameran! Så VIDEO kommer snart! ;D





Bilderna är från när jag red fram! Min pappa filmade resten av ridpasset! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

han passar grymt bra i det tränset! =D

2011-01-23 @ 23:55:47
Postat av: ANONYMUS

vad är förvänd galopp? :)

2011-01-24 @ 21:37:06
Postat av: Li

Väldigt fina bilder :)

2011-01-25 @ 17:39:04
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0