ridpass

Tänkte först göra en videoblogg och prata där istället för att skriva, men jag ångrade mig.. HAHA



Åkte upp till ruhuset med Frans idag, Jossan följde med me Majsan också så kunde bara ta en häst.
Han gick inte så jätte bra idag faktist, red han utan martingal och då blir han alltid så jobbig och ska ta bettet och gå med huvudet i luften, och därför jäkligt stark..
Men det är nåt som vi jobbar på, fick han faktist mycket bättre i slutet i galoppen, gjorde serpentiner så han slappnade av mer och mer och sedan gick han i rätt så stadig form och inte försökte ta bettet.
När jag travade av så va han ganska dryg då också och ville gå med huvudet högt och bara springa...
Men gick bättre i slutet där också.
Jobbigt när han håller på sådär, men som sagt så jobbar vi på det!



Ska upp senare och ta en promenad med Solero, och sen ska jag försöka hitta på någonting med Mint också eftersom att Jossan har feber.

                                      


Kommentarer
Postat av: Anonym

SUPERsnällt att ni länkar oss så mycket nu! :D♥♥♥

2011-01-23 @ 15:30:06
URL: http://capint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0