ridpass



Frans

Klippte han idag, jätte skönt att ha det gjort!
Red sedan till sommarhagen, hade faktist en gummisnodd på han, fast den satt väldigt löst, bara så att han skulle känna att han hadde den där. När vi var påväg till hagen så försökte han hela tiden vända om och ställde sig på bakbenen, tur att han är så lättövertalad :P
Gick faktist bra att rida, han jobbade på bra och gick bra i form, låg och kantrade på spåret som går runt halva hagen.
Efter det så skrittade jag ut en sväng, han försökte inte resa sig en enda gång.





Solle
Han kör fortfarande på teddy stilen, men ska försöka hinna klippa honom imorgon.
Red honom också i sommar hagen, kändes som att han såg spöken i allt idag, va spänd och gick med huvudet högt med spetsade öron.
Travade honom och försökte lugna honom, blev mycket bättre, så galloperade med honom och han vart jätte fin och lyssnade bra.
Skrittade ut sen samma runda som jag gjorde med Frans, han var spänd och trippade nästan hela vägen men sen sista biten så kunde han skritta iallafall så det var bra!

Det är väldigt lätt att stressa upp sig och bli irreterad när han är såhär och inte kan skritta, men tycker faktist att jag höll mig väldigt lugn idag så det är brabra! :D


Om ni undrar varför det inte blir några nya bilder just nu så är det för att min syster har tappat bort våran systemis och digital kameran är trasig...

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0