home sweet home

Nu har jag kommit hem ifrån Sri Lanka, efter cirka 24 timmars resande.
Vi hade två mellan landningar, en i Dubai och en i Frankfurt där vi skulle byta plan, första planet som vi åkte med var försenat en timme så fick riktigt bråttom till andra planet ifrån Dubai, men det var samma flygbolag så det var en flygvärdinna som mötte upp oss och tog med oss den snabbaste vägen eftersom att planet princip skulle gå när vi landat... När vi satt på andra flyget så var vi 30 minuter försenade och fick därför gå foort på flygplatsen i Frankfurt för att hinna men det gjorde vi!
Sen när vi står på Arlanda och ska ha våra väskor, då kommer alla väskor förutom min, Jespers och Karins.. min och Jespers hade inte hunnit med ifrån Frankfurt eftersom att det var så tajt med tid, och Karins var kvar i Dubai.
Men vi pratade men nån kille där på Arlanda, så min väska kommer med nästa plan ikväll, och så kör dom ut väskan till mig imorgon, så det var ju skönt att det inte skulle dröja så länge! :D
Men ni kan få några bilder ifrån Sri Lanka nu iallafalll! :)

Riktigt rolig resa har det varit iallafall, lite mer äventyr en sola och bada, lite otur med vädret har det också varit... men det häftigaste på hela resan var nog när vi var ute med en båt och skulle kolla på havssköldpaddor så kunde man hoppa i och bada med den, så det gjorde jag och mata och allt, gullllig! och kan ju säga att den inte var liten!

Jag och karin

Broder

haha, vi va inne i nån sån här antik affär, hittade en häst som var ganska lik Frans tycker jag ;)


Kraam Elina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0