Frågor

Nu blir jag nyfiken - vart kommer Torps Gejsa ifrån, ifall du vet?
Jag hade nämligen en Welshponny som hette Torps Amanda.

Jag har ingen aning faktiskt. Jag vet bara att Roxelinas mamma hette Torps Gejsa. Men det är kanske någon som läser det här som vet vad "Torps.." kommer ifrån? :)

Hänger dina föräldrar alltid med till stallet ? :D


Jaa, nån av mina föräldrar brukar vara med mig i stallet. Men nu är min pappa uppe i fjällen så min mamma kommer med och hjälper mig! :D

hej Victoria!
det här en fråga till dej:
vart köpte du roxi?
vart hittar man bra första fjordingar, till salu?
Tacksam för svar <3
ER BLOGG ÄR SUPERBRA!!

Tack så mycket! :D
Jag hittade Roxi till salu på Hästnet. Det var ju inte meningen att jag skulle köpa en fjording, det var bara när såg en super fin bild på henne, som jag blev fast. ;)
Man får kolla runt på olika sidor (Hästnet, Bukafalos m.m.) så kanske du hittar någon fin fjording. Sen får man ju självklart åka och prov rida och se om det klickar! ;D


(för att komma till hemsidan klicka på bilden)

Kram Victoria♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt för svaren :)

2011-01-03 @ 20:21:31
Postat av: vikky

Hennes welshponny har inget med din fjording att göra, Torps är ett stuterinamn en fjorduppfödare har. Torps Gusten till exempel brukar ju tävla SM? Inte så svårt att googla, tror de har en hemsida.

2011-01-04 @ 11:56:50
URL: http://fjordtastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0