-10



Roxelina
Red Roxi först, i en timma. Hon var otroligt springig idag och stod och trippa när hon skulle skritta. Men arbetade henne lite i skritten, hon var jätte mjuk och fin i munnen och hängde inte som hon brukar göra. Sen trava jag i 2minuter 5gånger, det är det enda jag får göra en så länge.

Men om 4-5veckor är hon igång igen och då måste hon bygga upp lite muskler ígen då hon har tappat det mesta när hon tagit det lugnt i 3månader. :)


Brave Heart
Red på banan i en timma. Kunde inte rida ut för jag ville inte rida i mörkret. Men skritta i säkert i 30minuter och arbetade honom lite. Gjorde lite skänkelvikningar, öppna och sluta. Sen trava jag lite grann och gjorde samma sak. Sen en pytte lite galopp på en långsida i båda varven. Jag tog det rätt lugnt eftersom vår bana inte är så jätte bra just nu.. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0