upptadering från NY

Ursäkta för en usel uppdatering från mig.
Internet på hotellet har strulat som fasen så det har inte gått, jag ringde ner till reseptionen igår och frågade och gick ner och allting men det funkade inte det heller..
Så nyss när vi åt frukost så tog jag med mig datan ner så då var det en tjej där som hjälpte mig att få igång det.

Somsagt så kom vi igår, vi landade ca halv 8 i svensk tid, och halv 2 i deras tid.
När vi kommit till hotellet så packade vi upp och sen gick vi ut till time square och kollade runt lite granna, kan säga att vi höll på att gå vilse....
Sen åt vi snabbt på mc donalds för att sedan bli upphämtade av Nicoles kille Anton som tog oss till travbanan där Nicole var.
Var nämligen ett lopp där så det var häftigt att se!

Tog några bilder igår också, tur att man har en farmor när man är klantig och glömmer kameran hemma...




Och pappa säger att jag spökar ut mina hästar? haha.


Kommentarer
Postat av: Victoria - häst och fotoblogg

Vad härligt att va där :3

2011-02-25 @ 16:58:58
URL: http://victoriafrida.blogg.se/
Postat av: Sofia Camming - RACEHORSES

haha , man blir förvirrad bara man tittar på hästen XD jag fattar inte hur dom kan hålla reda på alla grejjer ;o

2011-02-25 @ 18:00:09
URL: http://sofiacamming.blogg.se/
Postat av: Jossan

hej elina... kul att få se lite bilder du får berätta massa när du kommer hem.. hästarna mår bra jossan har ridit frans och solle bet mig i huvudet igår.. puss och kram familjen

2011-02-25 @ 18:28:13
URL: http://capint.blogg.se/
Postat av: Amanda

det går inte att se nån utav bilderna du har lagt upp=( inte de i dom andra inläggen heller..vill se! xP

2011-02-27 @ 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0