söndag


Roxelina
Skritta ut en sväng på henne. Hon var helt hyper, haha. Skritta på långa tyglar hela tidern, så det finns inte mycket att säga ;)



Brave Heart
Tränade för Ulrica på Nytorp. Det gick sjukt bra! Fick några "aha" upplevelser idag och i slutet var han så grymt fin! Gjorde en hel del skänkelvikningar, öppna och sluta, halter m.m. Kände verkligen att jag hittade några knappar på honom idag. ;)

Bilderna är från början av ridpasset, pappa tog aldrig när han var som finast. Trots det ser han ändå väldigt snygg ut! ;)
 






Kommentarer
Postat av: Elin & Frida!

vad kul att det går så bra med Braven! :)

vill du eller Elina gästblogga hos oss? :) det vore verkligen super kul! // Elin & Frida

2011-02-20 @ 22:11:11
URL: http://tingetorp.blogg.se/
Postat av: Maja

Vad fin han ser ut! Nu känns det som att du har kommit på honom ännu mer och verkligen hittat knapparna på honom!

2011-02-21 @ 07:37:53
URL: http://majawappling.devote.se
Postat av: cornelia thörnvall

såg skitfint ut med Braven! ju :)

2011-02-21 @ 11:04:49
URL: http://coches.blogg.se/
Postat av: anna, 7 år

hej vicky!!

du är så cool! när jag blir stor vill jag bli precis som du. jag ska köpa en häst som ska heta brave heart och en till häst som ska heta roxelina. många kramar ditt största fan.



ps: fick du presentkorgen jag skickade? hoppas att muffinsen smakar bra :)

2011-02-21 @ 15:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0