onsdag






Braven
Red honom på ängen, har var på ett riktigt bushumör! GJorde massa bock och luft språng. Sen skrittade jag ut en runda, det gick bra, helt udan att han började stegra eller något sådant. Jag tänkte göra en video blogg "från hästryggen" men det blev ingenting då kameran bara fladdrar runt, haha, men säg till om ni vill se det ändå xD.

Roxi
Red henne också på ängen, hon var super pigg, faktiskt helt överspeedad! Hon tyckte det var väldigt roligt att pulsa runt i snön, sen skrittade jag ut samma sväng med henne som jag gjorde med Braven. Förökte göra en vidoblogg med från henne också, men det vart misslyckat det med.. När jag kom tillbaka till stallet tvingade Elina ut mig en runda till med Roxi, då hon ville ha sällskap.

Sen gjorde jag allt till hästarna, mockade, böt vatten, gjorde höpåsar och kraft. Efter det åkte jag hem med Cattis och Elina. (Vi bor grannar, om ni inte visste det ;D)




Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, så kul att bo grannar! :D

2011-02-17 @ 12:15:53
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: elin

Vad är grejen med att ha alldeles för stor grimma på Braven? :)

2011-02-17 @ 13:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0