Toledo, riktigt härlig ponny.



Efter skolan red jag ut med Frans till sommarhagen, han var verkligen jätte rolig att rida idag. Pigg, arbetsvillig samtidigt som han var på bus humör. Dock var jag inte så taggad på att rida så seriöst, så jag skulle träna lite dressyr och lära honom byta galopp i varje steg(?).
Som sagt mitt dressyr trick gick faktist bra!, lååg först och red slalom, när jag sa att han skulle byta galopp så skulle han göra det på en gång, haha, varje gång han bytte så gjorde han ett luftsprång, knasig ponny.
I slutet så red  vi rakt fram, kunde faktist byta varannan kanske 5ggr byten på rad?.
Ska filma det nån dag så ska ni få se Frans som dressyr ponny :)


Efter det så skrittade jag ut med Solle den vanliga rundan ner för ahlén , förbi husen och ner mellan hagarna.
I början så skrittade han på bra, sen sista biten så trippade han en hel del, överskotts energi...


Åkte sedan på hoppträning med Tolle. Gick riktigt bra faktist! :)
Han är verkligen hur snäll som helst och minst sagt okoplicerad att rida.
Han bjuder på bra mot hindrerna och  tycker att det är jätte kul!
Riktig härlig ponny, helt kär!



Kommentarer
Postat av: Julia

Kan ni inte förklara hur man får sin videofy lista i menyn? Hajjar inte riktigt nämnligen.. Tack på förhand! :D

2011-02-22 @ 22:37:53
URL: http://jkpics.blogg.se/
Postat av: Jessica

går ni i skolan ?

jag har sportlov :)

2011-02-23 @ 13:55:16
URL: http://sweetielarsson.blogg.se/
Postat av: jossan

vad heter hon i röd tröja och vad heter hennes häst? :)

2011-02-23 @ 18:42:51
URL: http://hoppgalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0