svar på kommentar(er)

Har du börjat rida solle igen? :D
Japp, eller jag har börjat skritta honom! :)

De där stigbyglarna är grymma!! Men vad har du för stigläder?
Soft up stigläder!

hmm... är det inte obekvämt med övergången mellan det vanliga lädret och soft-up-lädret? Kan annars tipsa om "islandsläder", sånna med t-spänne. Lätta att använda och sitter likadant som soft-up-lädret, fast utan det vanliga lädret. Fast det visste du säkert :P
Nej faktist känns det inte.
Tycker stigläderna är jättesköna (så mycket jag ridigt med dom iallafall)

Kan ni inte förklara hur man får sin videofy lista i menyn? Hajjar inte riktigt nämnligen.. Tack på förhand! :D

Vi fick ett mail av videofy med en kod som vi skulle klistra in.

Vem ska du åka med till NY och vad ska du göra där ? :)
Ja ska åka dit med min Farmor! Vi ska blandannat hälsa på min kusin som jobbar med travhästar där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0