Svar på kommentar(er)

Att han var svår riden o svårledd visste vi ;)
Men det att han reser sig när du bromas, (jag vill absolut inte påpeka nåt elakt eller att du ska tro att jag tror jag vet bättre än dej, vill bara fråga), att han inte har ont i munnen? eller gör han det med hackamore med?
Om du även inte bromsar med bettet, varför rider du inte med bettlöst? ;)

Svar:
Nej han har inte ont, det beror på att han är så känslig i munnen, jag har testat med hackamore och tredelat men det funkar inte, han är för stark.
Och när jag bromsar honom så har jag ju fortfarande stöd till munnen men bromsar med benen, Det är som t.ex när han fick för sig en gång att han skulle gå rakt ut i vägen när det kom en bil när vi stog och väntade, då drog jag han i munnen av en ren reflex och det var ju för att jag blev så rädd så det är då han reser sig, när man tar i honom för hårt! :)

Vem är skimmeln? SUPER fiin!

Svar:
Det är min gamla C-ponny, Timjan heter hon. Sålde henne för 1½ år sedan. Tack! :)


kan inte du skriva ett inlägg om solle och frans? typ hur gamla de är, hur länge du har haft om, hur högt du har hoppat (som högst) med dom, vem du har haft längst, och typ att du lägger ut en film på din första tävling(om du har någon) och öm du har tävlat någon dressyr med dom osv. skulle vara jätte kul att läsa det. och om elina gjorde samma sak om Roxelina och Braven! :)
jätte fin blogg! kram. ♥


Svar: Jo det skulle jag absolut kunna göra!
Tack! :)
Vill bara klargöra att jag Elina äger Frans och Solle och Victoria Roxi och braven, kan vara lite förvirrande dedär! :P



Skulle inte du tävla i Högbo idag ? :P

Svar;
Jo det skulle jag, men det blev inte så, utan första tävlingen för året är nu i helgen, den 13 februari i Heby! :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har redan frågat Victoria, men kan inte du också lägga upp ett inlägg om vad dina hästar äter för mat?

Och i ett annat inlägg om du har tråkigt ngn gång, så kan du skriva om när du fick dina hästar, hur de var då osv. ? :D

2011-02-05 @ 21:07:00
URL: http://dressyrgalna.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Vem sålde du Timjan till? För det finns en skimmel som heter Timjan här i Gävleområdet ;)

2011-02-05 @ 21:19:46
Postat av: Anonym

Andgående om du kunde skriva lite "fakta" om dina ponnysar:



jag vet att det är du som äger sollero och frans, men vad jag menade var att det skulle vara kul om Elina kunde göra samma sak om Roxi och Braven! ;)

men förstår om du missupfatade det för jag kanske inte var så "tydlig" med vad jag menade :)

haha, emn ska bli kul att läsa om det iallafall! :D

2011-02-05 @ 21:46:37
Postat av: amanda

har du köpt timjan ifrån någon som heter Barbro?:)

2011-02-06 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0