Svar på frågor

Elise om ?:
kom till mathias gustafsson iår och var med på hopplägret !! :DD

Jag ska dit i sommar också, vet inte vilket läger, Linnea min kompis ska med också! (Hon som var på bilden, men med en annan häst!) :)

Sarah om Det här är vad mina hästar äter:
Hur dags tar du in dina hästar?

Dom släpps ut vid ungefär 9 på morgonen och får komm in runt 4-6 på kvällen, men det är på vintertid. På sommaren brukar jag ta in mina hästar vid halv 9, eller så får dom stå ute! :)

Sarah om FAIL:
På den sjätte bilden, varför har Braven på sig transportskydd i boxen ? :o

Han hade det när han precis släpptes in i sin box för första gången, den 4december! ;)

Sandra om Det här är vad mina hästar äter:
Det var inte mycket hö nä men han trivs nog med det:)

Jag ger Braven precis så mycket hö som Linn sa att han skulle få och fick, även fast det var hösilage han fick förut men dom vägde om det till hö. Vårt hö har väldigt hög energi nivå också, så det räcker gott och väl! :)

Ellis om ?:
vem är det som rider brevid på den bruna hästen? vart är det där någonstans?
Kram

Hon heter Linnea och vi har känt varandra i flera år nu. Vi är på ett fälttävlansläger 2009 för Mathias Gustafsson, jag har varit där även 2008 med Roxans gamla ägare. :)


Linne och hennes nya ponny, Abo!
Hon är bäst! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

rider du med pessoa?

2011-02-06 @ 14:07:11
Postat av: elise

å vad kul att du kommer !:d kom till hopplägret, tycker jag :P haha, om de blir lika bra som de va förraåret så hade vi mke markarbete men även hoppning och sen mke hoppning på terräng banan ;)

2011-02-06 @ 15:23:37
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0