staden+shopping

Idag tog vi bussen och åkte runt lite.
Först så gick vi av för att kolla på platsen där twintower stått men det var helt en byggplats nu så man såg ingenting, synd.
Sen gick vi runt och kollade och självklart var jag tvungen att göra av med lite cash också!
Efter det så kollade vi på frihetsgudinnan, och sen åkte vi hem igen.
Nu ska vi äta på Bubba Gump. Så nu om min familj läser det här så, jag vet hur avundsjuka ni är! ;)

Det jag köpte var:
•1 par vita låga converse
•2 par jeans shorts
•1 linne
•2 tröjor
•1 par converse till mamma


Några bilder på staden


Kommentarer
Postat av: fam. Mellberg

Åhåå vad du verkar ha det mysigt Elina :) Nu är vi avundsjuka för Bubba Gump är det bästa som finns!!

2011-02-26 @ 07:30:45
URL: http://capint.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jag har hört att converse är billigare i NY, är det sant? (:

2011-02-26 @ 08:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0