ridpass



Frans
Skrittade bara ut en snabbis med victoria och Roxi och Jossan och Majsan.
Har inte så mycket och säga då vi bara skrittade med långa tyglar, men det gick väl bra!

Solero
Skulle ju hoppträna med han, men när vi kommer dit och jag ska börja trava så känner jag att han inte känns helt okej i bak partiet, så jag frågar mamma och min tränare så båda får stå och kolla ett tag innan Hans konstaterar då att han är halt på höger bak.
Har förmodligen halkat och sträckt sig i hagen eller något sånt... :(
Det är så tråkigt när det händer, men någon gång så händer det ju, faktist första gången som vi åker hem ifrån träningen med honom.
Tränset var han iallafall riktigt snygg i! :)



Kommentarer
Postat av: Stinaaaa

tråkigt att han var halt, men ska du med frans till heby rf den 13 februari ? :)



2011-02-02 @ 19:15:58
URL: http://ponnymuppar.blogg.se/
Postat av: elise

usch ! exakt samma sak har hänt me min ponny, hon har halkat och sträckt högerbak.tråkigt är va de är :(

2011-02-03 @ 16:56:22
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0