ridpass en fredag


Toledo
Skyndade mig efter skolan för att rida Tolle innan det blev mörkt, ingen hitt att sluta halv 4 på fredagar kan jag säga.
Skrittade som sagt ut innan det blev mörkt med Joanna, han skrittade på bra  och verkar inte bry sig så värst mycket om att han är på ett annat ställe så det är bra!
Joanna hade också med sig sina kamera så lägger upp bilderna från vårat lilla ridpass när hon skickat bilderna! :)

Frans
I början när jag skrittade mot ängen så kändes han lite loj, men när vi väl var där så blev han jätte pigg och han ville verkligen arbeta idag vilket var jätte kul!
Väldigt nöjd med honom idag.

Solle
Idag var sista dagen som han går på metacam vilket betyder att jag får rida honom imorgon!
Vi ska åka upp med honom till ridhuset imorgon så Hasse får kolla på honom om han ser okej ut, så håller verkligen tummarna på det, saknar faktist att rida honom!
Så idag blev han ordentligt ryktade och efter det så hade vi lite fredagsmys också! :P


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, fredagsmys! ;)

2011-02-18 @ 21:29:00
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Victoria

Va roligt att du ska få rida Solle igen :)

2011-02-18 @ 23:23:12
URL: http://victoriafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0