ridpass


Frans
Red i sommarhagen, han kändes pigg men inte på så mycket arbetshumör.
Körde lite ökningar och minskningar så att han blir allert till mina hjälper.

Tolle
Red honom också i sommarhagen, han var ganska stel så skrittade och travade på en åtta och ställde honom runt min innerskänkel, så fick honom mjuk i slutet.
Hittade också en grimma som jag vunnit för ett tag sedan som varit alldeles förstor för mina hästar, men eftersom att han har så stort huvud så passade den perfekt! :)
En turkos bucas grimma faktist! För er som är lite uppmärksamma så ser ni att trycket på nosen är upp och ner vänt!:P

Solle
Vi åkte till ridhuset med honom idag och skrittade med honom i 20 minuter.
Hasse var dit en sväng också och kollade, han var fortfarande lite kort i steget men bättre än igår, så det går åt rätt håll iallafall!:)
Planen är nu att skritta honom nu till torsdag och sedan när jag är i NY så får han vila en extra vecka, mamma ska försöka gå med honom lite då, så då lär han vara helt okej!


Kommentarer
Postat av: Victoria

SNygg grimma :)

2011-02-20 @ 18:58:46
URL: http://victoriafrida.blogg.se/
Postat av: E

Vem ska du åka med till NY och vad ska du göra där ? :)

2011-02-20 @ 19:26:25
Postat av: hanna

Till Elina: Vem är tolle ? ^^

2011-02-20 @ 20:31:32
URL: http://allroundsadlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0