lite roligt ;)


"Bengt Fallenius, 86, håller livsgnistan vid liv med hjälp av ridning. Vid sin sida har han 20-årige valacken Wilson, som är dressyrryttaren Kristian von Krusenstiernas gamla GP-häst. Reportaget är gjort av Yvonne Åstrand, ABC och sändes i SVT den 21 januari."

Om ni såg henne vid 01.37 är det min tränare Ulricas sambos syster. Jag har varit på Norrby gård på Lovön (några minuter från mig) och ridigt hennes gamla häst som heter Escandalo. Det var en av dom finaste och välutbildade hästarna jag ridigt, och det var efter jag ridigt honom som jag verkligen förstod att det var dressyr jag ville hålla på med. :)



Kommentarer
Postat av: cornelia

åh wilson, saknar honom! när han stog hos kristian brukade jag klappa han hela tiden han är så gosig :)

2011-02-02 @ 10:50:19
URL: http://coches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0