läsarnas frågor del 2

ebba om måååndag:

å vilket snyggt ländtäcke/ridtäcke, vart har du köp det ? ;)

Det är egentligen blått men jag lovar att det finns i rosa ;). Jag köpte det på Globen Horse show. Men kolla in deras hemsida: http://www.exklusiv.se/shop.html?id=2206 :)

Filippa om :D:

Ååå snälla kan inte du berätta vart och hur du fixar så?? :D
Älskar eran blogg!!!

Tack så mycket! ^^ Du går in på picnik.com, laddar upp en bild, sedan create-effects-sandbox effects(längst ner)-sen klickar man på en rosa groda xD. Men sen fixar du nog resten själv! :)



CARRO om pannband:

kan du inte skriva var du köpt alla?:)


klart jag kan!
Första: Köpt i Strömsholm
Andra: Fick jag med Roxi
Tredje: Köpt på Lyckås
Fjärde: Köpt på ridskolan i Järfälla
Som ni ser har jag typ ingen aning var jag köpt dom flesta, haha ^^



Daniella om ridpass:

Hade inte ni båda kunnat skriva ett inlägg om era hästar?
tex, ålder, ras, temperament, höjd, tävlad mm.
superbra blogg :)

Klart vi kan! Jag skriver om allt det där idag, så får Elina ta och göra det när hon får tid! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0