fråga

Emma om Från igår:

varför tränar du aldrig dressyr? :)

Aldrig är ju lite synd att säga, haha. Jag tränar dressyr för Ulrica på lördagar med både Roxi och Braven. Sen tränar jag för Lena Lilja varannan tisdag med Braven. Sen rider jag själv oftast dressyr ute på ängen eller när jag rider i ridhuset. Hoppning tränar jag högst varannan vecka, så det är två veckor mellan varje hoppträning. Jag är ingen hoppryttare, utan jag hoppar lite ibland för att variera träningen för hästen, så att det ska vara så kul som möjligt. Jag tycker själv att det är kul att hoppa lite ibland. :)

Det var jag som skrev det inlägget du kommentera så jag svarar, om du ville fråga Elina det får du kommentera: Till Elina ;).





Kommentarer
Postat av: emma

ah, okej. ja bara undrade, inget illa menat, kändes bara som att du tränade mest hoppning lixom :p



& era hästar är så fina, btw :D

2011-02-18 @ 16:35:06
URL: http://eeemmas.blogg.se/
Postat av: Melina

ni är så fina tsm! :D

2011-02-18 @ 22:36:08
URL: http://ponnysmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0