favorit outfit

Har fått önskemål om att skriva om min favorit outfit i hoppning respektive dressyr.
Hoppning
hmmm.. outfits, när jag tävlar så varierar jag bara mellan schabrak, tråkigt va?
Jo det tycker jag också och har funderat ett antal gånger på att köpa t.ex schabrak, pannaband, benskydd mm i någon roligfärg så allt matchar, men det blir aldrig av...
Men jag kan visa några bilder på olika schabrak jag brukar variera mellan på tävling.

Glengordon, har båda två.( har dock inga lindor och bara mössa till det mörka)


Brunt HL schabrak + mössa


Horse weare, vinrött med guld passboal (broderat Elina Mellberg på), blått med gul blå passboal och ett marin blått min vit röd passboal.


(dålig bild, men hitta ingen annan)


Lamicelle


Dressyr
Nu ska jag vara ärlig och säga att jag inte äger någon dressyr utrustning.
Men hade jag ridit dressyr så skulle jag nog ha det här, tycker att det var väldigt snyggt!



Kommentarer
Postat av: L i n d a

Var har du köpt den KL-tröjan? Har letat efter en sån men de verkar inte finnas längre nästan? :)

Superfin design förresten :)

2011-02-07 @ 14:19:15
URL: http://ljacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0