dålig uppdatering

Känner att det blir lite dålig uppdatering ifrån Ny.
Gårdagen gick åt lite buss resa och lång promenad, blandannat då också lite i Central Park.
Och såklart lite shopping också :P
Fasst nu när jag kollar på klockan så är det ju inte igår i sverige längre utan förrigår..


Det jag köpte var:
• 2 par byxor
• En sommar tröja
• 2 halsband


Ridande poliser mitt inne i time square.


dom som handlar här...
Vi var inne och kollade, 1 sjal, en Vanlig sjal som man kan köpa på HM för 40:- kostade $390.


En gammal byggnad?


Jag hittade en kompis i Central Park!



Kommentarer
Postat av: Emma - En allroundryttare!

Snygg stolsits h*n sitter i! :D ;)

2011-02-28 @ 15:39:13
URL: http://enallroundryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0