SVAR

Hur många läsare har ni per dag?
Älskar eran blogg.
Runt 1000. Vad kul, alltid roligt att höra! :)

Jag måste ha missat detta, men när bestämde du dig för att du vill ha storhäst? Varför? Vore snällt om du kunde svara i ett inlägg eller på min blogg! :)
Har varit sugen på häst ett bra tag. Kikade faktiskt på häst innan vi köpte Solle. När jag fick Solle så har häst letandet lagts på hyllan men jag har alltid velat ha en häst då jag tycker det är roligare att rida häst än ponny. Har kollat på hästar till och från men nu únder en period så känner jag verkligen att jag vill ta ett steg över på stor häst.

Oh, fint! :) Hur gör man?
Hehe tack! :) Här har du en beskrivning.

Lånad http://mybeautysecrets.blogg.se/2010/october/hur-man-gor-fiskbensflata-1.html

Vad händer med misteur du gasseau?
Min syster kommer ta honom och så småning om Solle också.

Kan du inte lägga ut en film där du visar hur du gör? :D
Jo absolut, ska försöka fixa det! :)

Hur gick de med Mint då?
Det gick bra med honom, inte en skråma. Han gick tydligen bara ner fram och på halsen, det var Jossan som flög av onödigt illa.


oj då! måste inte hon ersätta hjälmen då? :o
Nej hade inte tänkt be min lilla syster betala för en olycka. Det var ju tur att hon hade hjälm iaf, lite otippat att det var just min bara. Men vi ska kolla om vi kan få ut försäkrings pengar på den så ska jag få köpa en ny. Den hade även en litenliten pytte spricka i sig  efter krachen på Gotland. Men nu sprack den helt.



När vi ändå är i farten och svarar på lite frågor så kan ni passa på att ställa några här under som jag kan svara på! :)

/Elina

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad hade dina ponnysar gjort innan du fick dom?

Har du tävlat dressyr nån gång och isf vilka klasser på vilka hästar? :D

2011-12-29 @ 23:18:29
URL: http://hakkila.blogg.se/
Postat av: Ida

Du har säkert berättat detta innan, men hur länge har du haft Solle, och varför just honom? Vad var det du fastnade för hos honom? Vilka är hans bästa respektive sämsta sidor?

Tack för en bra blogg!

2011-12-29 @ 23:33:46
URL: http://idahoplace.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad letar du för storhäst? Dvs. Ung? erfaren? vilka höjder vill du att den ska ha hoppat å sånt? :)

2011-12-30 @ 00:00:19
Postat av: Felicia :)

1.när man letar häst/ponny, vad ska man kolla extra noga efter?

2. ''bästa'' ponnyn du ridit genom alla år?



ps. ni är sjukt grymma! keep up the good work, ser verkligen upp till er! :)

2011-12-30 @ 00:31:17
URL: http://girlynator.blogg.se/
Postat av: Stina B

Om din syrra tar över Frans & Solle - vad kommer hända med Mint & Majsan? :)

Vad tycker du om dem stora hästbloggarna - nu menar jag inte personerna utan deras bloggar. Typ Dressyrmupparna, TeamSL, johannagrant.se, osv? :)

När tycker du en häst är för gammal om man vill utvecklas & komma till rätt höga klasser inom hoppning? Asså hur gammal får den max vara enligt dig när man köper den :)

Närmsta vän/vänner?

2011-12-30 @ 03:01:51
URL: http://stinabjorklund.blogg.se/
Postat av: Noomie

Oj, var det på denna filmen du spräckte hjälmen och skadade ögat?

2011-12-30 @ 10:40:53
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad kostade solle när ni köpte han?

2011-12-30 @ 10:42:11
Postat av: SophiaH

På videor från när du tävlar har man sett att det är någon annan på banan samtidigt , har alltid undrat varför det är så?!:)

2011-12-30 @ 11:16:33
URL: http://sophiaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha älskar när de säger när man har ramlat av, "och det blev en ofrivillig avsittning", precis som att man ligger där på marken och ba "jahaaa, jag ville inte ramla av alltså?"^^

2011-12-30 @ 13:03:16
Postat av: Anonym

Vad fin Solle är, verkligen, om jag skulle köpa hopphäst så skulle jag satsa på en liknande pålle :) Synd bara att jag är dressyrryttare, haha :d

2011-12-30 @ 15:40:37
Postat av: Madde

Solle ser ut att vara ganska svåriden, är han het i hoppningen ?

Grymt bra blogg! :)

2011-12-31 @ 15:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0