SADEL SÄLJES

Hej!
Ellinor Essen heter jag och behöver verkligen eran hjälp med att sälja en sadel.
Behöver pengarna till en ny sadel då den jag har inte längre passar min c-ponny och jag måste ha henne nu när jag ska fortsätta hennes utbildning tills sommaren då jag ska sälja henne.
Men det skulle verkligen vara guldvärt om ni vill hjälpa mig!
Här är annonsen:
http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=385411
Förstår helt om ni inte vill göra det, men om ni vill lägga några ynka minuter på det så skulle jag vara sjukt tacksam!
Hoppas ni vill hjälpa mig!
Kontakta mig på: [email protected]
Mvh Ellinor

Självklart hjälper vi dig! Så är det någon som leter ny fin sadel så har ni en här! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Denna sadel är inköpt på Hööks, nypris är 1300 kr. (tror att de fortfarande säljer dessa)



I annonsen är den utlagd för 1800 kr... (500 kr mer än nypris...)

2011-12-25 @ 18:46:14
Postat av: Ellinor Essen

Tack så jätte jätte mycket!



Till dig över, den köptes för 2500 i skåne ^^

2011-12-25 @ 22:05:47
URL: http://ellinoressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0