lördag

I förmiddags var jag på Hästboden och köpte en grimma till Braven, mobba inte mitt val av färg. För jag tyckte han var urgullig i rosa! ^^



Sen åkte jag till stallet vid 2, då passade jag på att rida ut med Braven innan det blev kolsvart. Red iväg till sandtaget och klättra lite, det tyckte han var superkul! :D Fast på vägen hem så började det blåsa så ut i ******* och regnet piskade, det tyckte jag och braven var lite mindre roligt.



Lilla Roxi fick vila, då jag inte hade någon lust att rida i stormen. :)


/Vicky

Kommentarer
Postat av: Elise vognild

gu vilken söt grimma! ;)

2011-12-03 @ 19:01:25
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han ser ut att ha börjat muskla sig jättefint lilla bravis :D

Nästan så sadeln ser ut att bli lite trång när han har padden (ser ut som den ligger i bakvikt) men det kanske bara är bilden/vinkeln :)

Han har blivit sjukt fin iaf, du är superduktig!

2011-12-03 @ 20:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0