JOSSAN ÄR MÖRBULTAD

Igår voltade Jossan och Mint ute i skogen när de skulle hoppa över ett litet hinder. Jossan landade med ansiktet i marken. Mint klarade sig helt galant. Vill ni läsa om hela händelsen så gå in på Jossans blogg HÄR och läs!

Såhär såg hon iaf ut igår kväll när hon kommit hem från akuten. haha.


Näsan är dubbelt så stor och högra ögat är helt svullet

Hon red även med min GPA igår för att hon och Joanna skulle matcha. Synd för mig och mina favorit hjälm. Den lär vara helt paj, så får se när jag kommer till stallet.
/Elina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick de med Mint då?

2011-12-27 @ 15:13:32
Postat av: MATILDA

stackare :/

braa blogg :)

2011-12-27 @ 18:34:04
URL: http://essebestinett.blogg.se/
Postat av: Pia

Mint dog :P

2011-12-28 @ 02:20:00
Postat av: bella

oj då! måste inte hon ersätta hjälmen då? :o

2011-12-29 @ 12:31:34
Postat av: Anonym

naw vad synd om henne, fatta va ont hon måste ha :( :(

sjuka jävel som du är bryr du dig bara om din äckliga häst och fula hjälmhelvete. din kompis kunde fan ha dött eller gjort sig änny mer illa. "Såhär såg hon iaf ut igår kväll när hon kommit hem från akuten. haha." vadå haha? fyfan vad pinsam och dålig vän du är. där sjönk du riktigtriktigt lågt.

2011-12-30 @ 17:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0