INGET STALL IDAG

Somsagt så har jag faktiskt inte varit hos min pluttar idag. Sov hos Jacob inatt sen så hämtade mamma och pappa mig där runt halv 11 tiden. Var hemma en snabbis för att byta om sen skulle åka till Stan med Mio och handla lite julklappar. Dock gick det inte så bra, hehe. Det vart iallfall en till min lille pojk. Sen gick vi även förbi en häst affär där eftersom att jag har haft ett tillgoda kvitto. Köpte iallafall ytterligare ett gummi pelham fast denna gången ett baby med korta skänklar. Detta bettet är även smalare än vad det andra är, så vi får se vad han tycker om det! :)


                           Nytt                                                       Tidigare

/Elina

Kommentarer
Postat av: amanda

jacob? your boyfriend kanskeee? :D

2011-12-18 @ 20:03:50
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0