DET HÄR GJORDE MIN KVÄLL AWESOME

Klickade runt lite på olika hemsidor och fick syn på detta pannbandet. Har länge försökt hitta ett sådant pannabnd då jag tycker att de är så sygga. Dock har det alltid varit svindyra man hittat..

Jag och Jossan har plockat ut ett varsit som vi ska klicka hem som vi får i julklapp. Jag valde ett Blått/Guld/Creme som jag tror passar Solle riktigt bra och Jossan valde ett Blått/Rött/Guld som nog kommer passa Frans fintfint. Å jag vill bara prova det på Solle och se hur han ser ut! :D

Dessa snyggingar finns att hitta HÄR för endast 349:-



/Elina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte Frans din eller vem är Josse?

2011-12-11 @ 12:27:42
Postat av: Pia

Fyfan va onödiga saker!!!!

2011-12-15 @ 07:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0