5saker ni kanske inte visste om...

Tänkte härma Julia och göra "5saker ni kanske inte visste om..." ;) Hoppas det var ok!

Tänkte skriva 5saker ni kanske inte visste om Braven! :)


1. Varje gång jag hoppar upp barbacka så gör han massa bocksprång typ, jag vet inte vad det är egentligen men det är väldigt gulligt! ^^

2. Om jag sätter mig framför honom på en pall, så lägger han sitt huvud i mitt knä och sover.

3. När jag ska kratsa hans vänstra bakhov, så tar han upp den högra istället. xD

4. Han har dåligt tålamod ibland, lite svårt att stå stilla när han tröttnat. ;)

5. När han ska gå ut eller gå in från sin hage, så hoppar han för att slippa gå ner i leran.




/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0