Igår, Idag och på Söndag

Igår red jag ut på Roxi med Elina på Solero, vi red älvnäsrundan. Det var väl roligt! ;)

Sen tömkörde jag Braven i sommarhagen, han var sååååå duktig! Han lyssnade på varje ljud jag gjorde, som galopp, trav, såja (skritt ;D ) och proo (halt). Ibland räcker det bara att stampa till med ena foten i marken lite lätt och han fattar galopp, han är så härlig att jobba med och jag blir så glad av det! ^^ Jag vet inte om man kan säga det när man arbetar från marken, men vi gjorde massa tempoväxlingar och övergångar. Ni förstår nog vad jag menar, haha :)



Idag ska jag åka iväg med Braven till ridhuset för Ulrica ska visa mig lite hur hon tömkör, jag tycker det är väldigt roligt så jag vill gärna lära mig mer! :) Med Roxi vet jag inte vad jag ska göra men det återstår att se! :)



På Söndag ska jag träna för en unghästtränare på Färingsö med Braven. Jag har faktiskt ingen aning vem det är men Ulrica vill att jag ska passa på att träna för henne för att hon är väldigt duktig, så varför inte? ;)


Väldigt gamla bilder på mig och Braven

/Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0