välkommen kära vår

Skrittade ut idag över vägen på Tolle med Jossan på Mint och Vici på Braven. Jag fick riktiga vår känslor. Red i endast en tunn tjock tröja utan att frysa, premiär för iår. Sen så kunde jag faktiskt endå inte att låta bli att inviga att rida i linne också så tog av mig tröjan ett tag. Det gick iallafall jätte bra och Tolle skötte sig kanon! :)

Efter det så red jag till ängen på Solle med Jossan och Frans och Vici och Roxi. Han går riktigt bra nu och han var jätte fin idag. Rider honom ganska simpelt men i alla gångarter.  :)



Kommentarer
Postat av: S

Invigde också att rida i t-shirt idag :D

2011-04-11 @ 22:24:00
Postat av: Anonym

Det står i sidan att du har två ponnyer. Kanske borde skriva tre, lite synd om den tredje annars;)

2011-04-11 @ 22:36:38
Postat av: malin

måste säga att den där ponnyn är grymt fin!:-)

2011-04-12 @ 13:40:21
URL: http://maallaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0