svar

Carro om Film!:

Jag vill inte vara taskig men, sitter du inte med skänklarna väldigt ostadigt? Alltså skänklar väldigt mycket hela tiden? :)

Svar: Det fattar jag att det inte var taskigt menat, men jag har ändå en förklaring! ;) Lena sa att jag skulle skänkla på honom hela tiden eftersom han inte riktigt svarade på mina hjälper och för att få honom fram till bettet, så därför kan det hända att jag skänklar ganska mycket, men jag gör precis som jag skulle göra, om ni fattar! :)

Nadja om måndag:

Nejmenojojoj, luktar.... hmmmm..........lukta pessoabett? ;)

Svar: haha, det var en roligt kommentar ;) nej jag har inte alls pessobett, jag har ett pelham, och det har Elina också på bilden med solero. :)

en tjej om måndag:

Du hoppar inte Braven så myckt:) <3 Varför?

Svar: Jag brukar hoppa honom varannan tisdag för Hans Westergren, men jag hoppade över förra vekcan, då jag var tvungen att plugga. :( Men jag hoppade honom lite på banan hemma förra veckan istället, det gick rätt bra. Skulle det varit kul att se en film när jag hoppar honom hemma? :)

Anna om
måndag:

Rider/tävlar du för Täby Ryttarsällskap? Såg jackan ;D

Svar: Jaa jag tävlar från och med iår för Täby Ryttarsällskap och ska vara med i deras div 1 lag i dressyr! :)
Haha jackan säger allt :)





Kommentarer
Postat av: Hilda Andersson

vad har du för modell på dina dressyrstövlar, tacksam för svar!!

2011-04-06 @ 21:15:29
URL: http://swedishdressage.blogg.se/
Postat av: Anna

angående pessoabettet. om du säger att du inte använder pessoa elr har så heter jag kurt för man ser på bilden till vänster med fjordingen att det är ett pessoa och inget pelham^^

2011-04-07 @ 10:30:53
URL: http://supertravarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0