svar och vinnare

Den som först hittade alla fel på finn fem fel var enallroundryttare , Grattis.


har precis börjat läsa eran blogg så vem är den svarta shettisen? och hur många hästar har du nu Elina?
Alltid roligt med nya läsare! Det är våran shettis. Vi har 5 hästar just nu, men det är bara 4 som vi äger själva. :)


Hej! Kan inte du ta fram nya bilder på dig och hästarna, om någon fottar er eller något. skulle vara kul! Vilka är det som fottar dig och victoria, är det olika eller har ni någon som gör det???
Jo absolut, det ska jag göra. Det är olika från gång till gång :)

Hur högt har du hoppat? Du är verkligen duktig!! :)
Jag och Solle har hoppat över hinderstöd en gång, men det kanske inte räknas så där jätte mycket, haha. Men med Solle har jag hoppat 140 cm på enstaka hinder. Frans har jag hoppat 130 tror jag på enstaka. Tack så jätte mycket, det är sånna här kommentarer man blir peppad av :D

Grattis till placeringen :D Hur gick de för din syrra? :)
Tack tack :) Hon gick nolla i grunden, sen kom hon lite konstigt mot kombenationen så han sprang på sidan där en gång, sen missade hon också sista hindret så hon fick lägga en volt. Så hon slutade på 8 fel i omhoppningen samt några tidsfel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0