tävlingen i bilder

Nu ska jag skriva lite om hur det gick på tävlingen idag tänkte jag! :)
Vi var på Aros RS, en regional tävling, LA:1 med båda! ;)

Roxelina
Hon var både seg och stumm i munnen. Det kändes inte så jätte bra när jag väl kom in på banan. Jag det gick väl inte så jätte bra heller.. bara 57%, det kan ju inte gå super varje gång, det är bara att tänka att nästa gång så går det bättre. :) Domaren låg väldigt lågt också.

Brave Heart
Han var jätte fin när jag red fram, bra takt, form o.s.v. När jag kom in på banan var han faktiskt ganska seg, haha. Men det blev iaf 62,9%, det var två placerade och jag kom 3a, så jag tror det var den sista/näst sista som putte ner mig från placering, den som vann hade 63/64%, så domaren låg inte högt idag. Så jag känner mig väldigt nöjd med honom! Finaste ponnyn.

Fick kommentaren: "Riktigt snygg ponny med fina gångarter" :D


Världens finaste♥


Min fina fjording♥


Kommentarer
Postat av: anonym

Ni är jätteduktiga! på regionalt dömer dom alltid mycket lägre än lokalt. Det har med tillgodopoäng och kvalprocent att göra.

2011-04-02 @ 18:51:46
Postat av: Anonym

jätte fina bilder:D

kul att det gick så bra <3

2011-04-02 @ 19:05:11
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Louise

Så fina ni är :)

2011-04-02 @ 19:14:05
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du för kavaj??:)

2011-04-02 @ 21:00:45
Postat av: Gunilla Ingvarsson

Kul att se att det går bättre och bättre. Tycker att domaren hade helt rätt när han skrev "Riktigt snygg ponny med fina gångarter".

Ge Braven en stor puss från Linn o mig.

2011-04-03 @ 16:56:30
Postat av: Linn Ingvarsson

Tack så mkt!^^ Va kul att det gick så bra för er<3

2011-04-03 @ 19:23:01
URL: http://dressyrmupparna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0