underbar

Idag var jag på Täby och Programred för Lena Lilja. Red Lagtävlans programet för Ponnyallsvenskan, skulle fått ungefär 65%, vilket var väldigt roligt! Hon tyckte att Roxi var en väldigt snygg fjording, som var sammabetsvillig, smart och mycket mera. Hon hade tränat några fjordingar men min hade just "det". Hon tror att det finns mera att ta och att hon tycker att det ska bli kul att träna oss till Fjord-SM/NM! :D

Själv tycker jag att hon var helt underbar! Hon var rena drömmen idag. Hon har nog aldrig varit så fin, som hon var idag. Lena upptäckte att jag satt pytte lite förmycket bakåt, sen tränade vi mycket på det, det blev en STOR förbättring i min ridning, vilket man såg på Roxi också!




Kommentarer
Postat av: Sofia Camming - RACEHORSES

Jättefina bilder :)

2011-04-17 @ 01:09:34
URL: http://sofiacamming.blogg.se/
Postat av: Emma

fina bilder!

det syns faktiskt att du satt längre fram i sadeln, (eller så är det bara jag som inbillar mig) men det ser jättebra ut iallafall! :)

2011-04-17 @ 09:44:12
Postat av: Tova c:

Gud vilken fin fjording du har :D

2011-04-17 @ 10:18:51
URL: http://ponnismurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0