Nytt swarovski pannband

Anlänt hemma nu efter en rolig dag med Jenny. Fick även med mig det nya pannbandet som jag köpte av henne hem. Verkligen super fint och tror Solle kommer passa kanon i gul/blått :) Kameran blev kvar i stallet idag. Suck. Men imorgon får ni se bilder på både Solle och Tolle med fina pannband!

Tänkte även ta och svara på några frågor som ploppat in nyligen.
Jag har en fråga, var bor ni? asså, inte er adress, utan bara området.
Eftersom Viktoria praoade på den där resturangen, så måste det väl vara någonstans ute på Ekerö? (Där bor jag också;) Så; var bor ni, och var ligger stallet/stallen?
Ja vi bor på Ekerö. Sandudden. Min familj äger ett stall vid Ekerö kyrka och Victoria står hos oss.

Oj, stor skillnad :) hur har ni bantat honom så fort? Har själv en häst som jag försöker banta ;) alltid bra med tips
Hahah, banta och banta vet jag väl inte om vi gjort. Vi har faktiskt höjt maten på honom. Men jag rider honom i princip varje dag och när jag fick honom så var han inte så jätte igång. :)
vem är han? din nya ponny ? :)
Han är inte min utan en ponny som jag rider till försäljning. :)

(bild på Frans och inte på Toledo som jag har till försäljning)


Kommentarer
Postat av: Emelie

du skrev ju för ett tag sedan att du kände dej stor på han typ.det tkr absolut nt ja.han är lagom

2011-04-07 @ 20:11:06
Postat av: Sofia Camming - RACEHORSESs

Ska bli kul att se bilderna med pannbandet :D

2011-04-07 @ 20:16:21
URL: http://sofiacamming.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

ekerö ? :D då kanske ni vet vem amanda sigurdsson är ? :) som äger min förra ponny: banana split? :)

2011-04-07 @ 20:25:15
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej :) måste bara fråga för att min familj har nyss köpt gården som ligger precis bredvid ekerö kyrka o jag har min häst i vårt stall där så jag måste bara fråga om ni står nära där ?:)

2011-04-07 @ 20:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0