Muskel knutte

Red Tolle nu på morgonen så jag bara kan åka upp och rida på Frans och Solle sen. Kan bara säga att så synd att jag inte hade med filmkamera. Han var så sjukt fin och fick verkligen igång bak kärran. Första gången jag känner honom jobba på riktigt i alla gång arter. Ska ta med kameran på söndag, ska skutta lite på kvällen så förhoppningsvis är han lika fin då. Fortsätter jag och jobbar honom på samma sätt så kommer han snart ha bra med muskler och orka hoppa upp sig mer och alltså komma upp i klasserna. Det känns så bra med alla framsteg som man gör! :D 


Kommentarer
Postat av: Essie

SV : Jaa, sånt där är så jävla jobbigt! :o

Edsbro den 30, sen någon annan den 7-8 maj tror jag. Kom inte ihåg vilka ställen det var och har heller inte valt dag :)) vilka ska du till? <3

2011-04-22 @ 12:25:44
URL: http://essiecederroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0