Mot hölö ridklubb

Nu åker jag och pappa snart upp till stallet. Jossan och mamma är redan där och håller på att förbereda. Har mjukis byxor ock tjocktröja, men under, då ni. Jag har jeans shorts och ett linne. Tror ni att jag får chansen att ta av mjukisbyxorna och tröjan så kanske man får lite färg idag? Förhoppningsvis blir det varmt :D Jag har inte förberett några tidsinställda, men enligt planen så kommer vi hem runt 12 idag eftersom att det inte är så många starter. Men nu ska vi rulla, hörs senare underbara läsare.



Kommentarer
Postat av: Frida Fransson

just nu ärjag i paris, och här är det riktigt varmt. Det är häärligt! :)

hoppas det är varmt i Sverige när jag kommer hem på tisdag ;)

2011-04-24 @ 10:57:13
URL: http://dressyrteam.blogg.se/
Postat av: Sofia Camming - RACEHORSES

söta bilder :)

2011-04-24 @ 11:14:56
URL: http://sofiacamming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0