mina två helger

Mina två helger fram över kommer bli väldigt häst relaterade har jag nyss kommmit fram till. :) I helgen på lördag ska jag med Jossan till Färingsö rididrott där hon ska hoppa Mint en LC, även hennes kompis Joanna ifrån vårat stall ska debutera på tävling med hennes ponny Cappi i en LD. Förhoppningsvis ska Victoria dit med Roxi också, alltid mycket roligare när man känner fler som ska dit. Dagen efter så ska jag till Haninge bygden och hoppa Frans och Solle en LA och kanske MSVB, då ska även Joanna och hennes mamma Eva med och hjälpa till eftersom att pappa inte är hemma då. Helgen efter det så blir det Gotland, så jäkla roligt vi ska ha, årets första meeting för den delen också. Längtar ihjäl mig :D Sen blir det lite vila för hästarna. Nu har ni koll på mina två häst relaterade helger.

Juste, ska nog till Skogslottens meeting den 1-3 Juni också. :)
jossan och Majsan på Färingsö



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är meeting?



värdens bästa blogg :D

2011-04-27 @ 17:30:34
Postat av: carro

Kan du inte knäppa lite kort när Jossan rider, Mint är ju så himla söt! :D

2011-04-27 @ 20:13:51
URL: http://skraddarbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0