Ingen sovmorgon

Ingen sovmorgon imorgon för mig inte. Jossan ska nämligen iväg till Hölö med Mint och Majsan och hoppa LD+ och LC med båda. (tror jag). Och självklart hänger jag med och hjälper till. :) I övermorgon är det även Sundby. Mint åker med och hoppar LC och Solle hoppar somsagt LB. Så dom sista lovdagarna tillbringas på ponny tävlingar. Det är alltid lika trevligt att åka på tävling med Mint och Majsan, det är så gulligt. Det bästa är när Majsan gått in och slagit alla B-ponnyer och kommer in med seger täcke. Så imorgon håller jag på Majsan, min idol :D
Taktik snack förra sommaren på färigsö. Där ska jossan även hoppa Mint och Majsan nästa helg :)
BJUDER STORT PÅ BILDEN
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0