hurtig tjej

Har precis räknat ut att jag har varit igång 5 ½ timma idag. Började med att springa till stallet. När jag kom dit gick jag ut med Solle. Sedan var det dax att rida Tolle. Sen ut och gå med Solle igen. Och springa hem igen med sällskap av Karin. Ganska hurtig jag är va? ;)

Ridpasset med Tolle.
Jobbade honom på volten. Jossan och Joanna hade tränat och hoppat titt hinder så dom hindrerna red jag runt och ställde honom åt höger och vänster. Verkligen jätte bra att använda sig av sånna saker som står framme som man kan jobba runt. Han har blivit mycket trevligare att rida nu dom senaste dagarna och är inte alls lika hård och nonchalant i munnen längre som han var förut. Roligt när man känner att det man jobbar på blir framsteg! :)

Eftersom att han kan vara tittig på tävlingar så hoppade jag deras små hinder som dom satte upp några gånger med honom. Han är så rolig, hemma är inget farligt men på tävling så blir helt plötsigt allt läskigt.
Pappa filmade iallafall en gång med sin iphone när jag satte ihop dom som en liten bana. Man kan även höra mig och Victoria i slutet när vi säger tjohoo. Enjoy.



Kommentarer
Postat av: ponidreams

Eran blogg är kung!

http://ponidreams.blogg.se

2011-04-02 @ 19:56:51
URL: http://ponidreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0