dagis outfit

Började med att rida Tolle i sommarhagen. Ibörjan var han lite loj och lyssnade inte så mycket, men ju längre vi red desto mer slappnade han av och började arbete. Sen kom Jossan och Vici bort också, så jag satte upp Jossan en stund på Tolle och det gick faktiskt jätte bra, hon är ju inte så stor på honom direkt. Efter så fick Vici hoppa upp och känna lite på honom, roligt för mig att se honom jobba under annan ryttare. Faktiskt aldrig sett hur han går riktigt och han blir faktiskt riktigt fin när han ger efter.

Efter så red jag Solle på banan. Han är riktigt fin, han travade på lungt och tog det lungt i galoppen. Sen fick jag för mig att bli dressyr ryttare för stunden så satte igång med skänkel vikningar och lite öppna och slutna. Han gick verkligen supeer. Och idag när vi kände på benet så var han faktiskt inte ett dugg varm. WIEEE.

Eftersom att jag åkte direkt till stallet idag så la jag ihop mina ridbyxor och strumpor i en påse till mamma som hon tog upp, men jag glömmer ju bort att jag behöver skor och jacka också. Så röda converse var på och Mios röda jacka jag hittade hängandest i stallet.
Och jag vet att ni älskar min matchning!
Vet att knäppet är halft öppet, jobbiga skit kardborre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vik ner en liten bit av lindan över kardborren =) Då fladdrar den inte och risken för att lindan åker upp minskar.

2011-04-13 @ 22:45:26
Postat av: samantha

fina bilder! :D

2011-04-13 @ 22:51:36
URL: http://ssammys.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej, jag gillar verkligen er blogg! Super kul att få kika in varje dag och massa uppdatering från er!!



Vill inte låta nedlåtande nu, men hur kan det komma sig av er att hoppryttaren kan linda ben men inte dressyrryttaren? Lade märke till att Victorias inte alls såg bra/korrekt lindat ut men att Elinas gjorde det. Ber om ursäkt om du tar illa upp victoria men vill bara påpeka det ;-)

2011-04-13 @ 23:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0