Dagen

Jag började med att skritta ut på Solle med Victoria som ledde Braven. Har inte så mycket att säga, men det gick väl bra :P Efter det så red jag Tolle, han är så mjuk och fin i munnen nu så jag blir helt galen när jag rider honom, det känns så bra och det är kul när man känner sån skillnad. Jag ska be någon filma när jag rider honom så ska ni få se hur fin han har blivit :) Men iallafall så hoppade typ halva stallet idag, random. Så passade på även jag. han var super fin och lyssnade nästan lite för bra på förhållningarna så han kom lite sakta vissa gånger men han var jätte mysig. Jossan ville pront rida Frans idag och hoppa lite, så när alla endå var i farten så fick hon även skutta lite. Victorias pappa tog bilder idag också, så dom får ni se om Victoria laddar upp dom eller inte! :)


Kommentarer
Postat av: Joanna

hihi, Cappi i bakgrunden :DD

2011-04-26 @ 21:23:18
URL: http://joannabackelin.blogg.se/
Postat av: emma

söt heest. :)

2011-04-26 @ 22:02:55
URL: http://eeemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0