Mer Julklappar


Fick en munktröja av mommo och morfar (Seppälä)


Fick en tunika av mommo och mofar

Fick en väst(?) av kusinerna

Fick en väst av min syster

Fick en tröja av mommo och morfar

Fick Jeansleggins av min syster och mamma

Fick strumpbyxor av min syster

Fick ett nattlinne av kusinerna

Fick halsbandet och örhängerna från Seppälä från kusinerna
Örhängena med stora pälorna fick jag av min syster

Fick en Jetset klocka av min pappa! :D

Fick en fotokub av min syster

Fick "Dove" lotion och swowergel från min mamma
Fick Adidas parfymen och showergel från mommo och morfar

Fick presentkort på BikBok av min pappa

Fick Jay´s skiva av min syster och mamma! :D

Det var nog det mesta. Jag fick även en bok, en kopp och en massa strumpor!
Alla hästgrejerna fick jag av min pappa i tidigare inlägg. :)

Kram Victoria♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0